hej igen

Den här bloggen har ekat oroväckande tomt den senaste tiden. Det tycker jag är tråkigt. Men innan jag kan börja på ny kula ska jag dock sammanfatta dessa två månaders frånvaro med tre bilder.



Det var augusti och jag njöt av sommarlovet/arbetslösheten. Gungade barfota och exponerade mina bleka, krokiga tår. Där ser man! Utöver det vet jag inte riktigt vad jag uträttade under den månaden. Ingenting, tror jag. Skönt!



I september tog jag mitt pick och pack och flyttade. Bilder kommer kanske framöver! Livet är fint här (jag börjar till och med uppskatta doften av vita bönor). Förra veckan bakade jag och min nyblivna sambo Izabella bullar. Till höger ser ni dock Emma, sambo nr två, som istället för att överraska med nybakat tar hem bacon.



Oktober, som ju ännu är ung, har spenderats fikande och promenerande. Gott.

Med andra ord är livet fint, Gud påtaglig och framtiden ljusare än ett nykaklat badrumsgolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kottens kafferep är ett sällskap bildat av Katarina Hedman hösten 2011. Vi samlas när det passar för att dricka earl grey och samtidigt diskutera och analysera filmmusik, foto och vårt kulturarvs bevarande, när hur och var. Kanske delar ett recept då och då. Sällskapet har för närvarande en medlem och präglas starkt av obotlig sarkasm och en ovilja att lyssna på musik som innefattar text. Varmt välkommen.

Vill du ansluta dig till sällskapet trots den uppenbara bristen på seriositet? Maila [email protected]
RSS 2.0