sju gångna månader i tio inte alltför processade bilder

"Vad händer här?" kan ju vara en ganska relevant fråga. Ingenting, kan jag då svara. Men nu ska vi inte älta det för mycket, jag missunnar er inget, så låt oss tillsammans gå igenom de senaste månaderna, i bild!


I november bakade jag och Izabella årets första pepparkakor, och gick händelsevis lite för långt med glasyren.


I december klädde vi upp oss för vad som på bilden ser ut att vara en begravning, men som i själva verket var ett mycket trevligt julbord med resten av huset.


Som sagt, ett trevligt knytisjulbord - ingen begravning. Jag rullade köttbullar i flera timmar (godaste köttbullarna på julbordet) och Emma satte igång brandlarmet i ett tafatt försök att steka prinskorv.


Firade nyår i ett soldränkt Arvesund.


Traskade omkring hemma i fina skor och gröna manchesterbyxor.


Gjorde om och gjorde om igen. Klistrade upp några bilder. Började sätta mig in i rysk kulturhistoria.


Fotade mig i spegeln och hade på mig skörden av senaste klädbytardagen.


Kan ju tillägga att jag lyckades föreviga en enda dagen de senaste sju månaderna jag haft flätor.

Sedan har jag faktiskt inte så mycket kul att visa, förutom lite spännande porträttbilder som troligtvis kommer upp om någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kottens kafferep är ett sällskap bildat av Katarina Hedman hösten 2011. Vi samlas när det passar för att dricka earl grey och samtidigt diskutera och analysera filmmusik, foto och vårt kulturarvs bevarande, när hur och var. Kanske delar ett recept då och då. Sällskapet har för närvarande en medlem och präglas starkt av obotlig sarkasm och en ovilja att lyssna på musik som innefattar text. Varmt välkommen.

Vill du ansluta dig till sällskapet trots den uppenbara bristen på seriositet? Maila [email protected]
RSS 2.0