som giraffen på sin en gång frodiga savann


Mängder har hänt sedan jag sist skrev! Jag har flyttat till grannlandet, skaffat dreads och lärt mig tycka om majonäs. Jag jublar inte längre över vegetarianlivet (analys på det kommer) och låsknappen på min iPhone är kaputt. Hyfsat spännande tider med andra ord!

Jag bor numera i Trøndelag och trivs som fisken i sitt svala vatten, giraffen på sin en gång frodiga savann och som majonesen på brødskiven sin.

Det var länge sedan jag gick ut och fotade gräs, så det tyckte jag kunde utgöra en passande aktivitet för en dag som idag idag idag. Det blev även några bilder på byggnaden jag numera huserar i. Ganska stiligt tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kottens kafferep är ett sällskap bildat av Katarina Hedman hösten 2011. Vi samlas när det passar för att dricka earl grey och samtidigt diskutera och analysera filmmusik, foto och vårt kulturarvs bevarande, när hur och var. Kanske delar ett recept då och då. Sällskapet har för närvarande en medlem och präglas starkt av obotlig sarkasm och en ovilja att lyssna på musik som innefattar text. Varmt välkommen.

Vill du ansluta dig till sällskapet trots den uppenbara bristen på seriositet? Maila [email protected]
RSS 2.0